shit, vad jag är dålig på att blogga!

iaf så tänkte jag berätta om min helg:)

Fredag: skola(jobbig jympp som fan!) vi fick springa upp för sydbacken!! åkte hem, kolla lite på andra avenyn:) fick skjuts av mamma hem till hanna persson, vi gick och köpte gottis och hyrde film: TRUST tror jag att den hette:) skitbra!! sen gick vi hem till mej oh kolla på denoch på kenny starfighter!! :D sen sov hanna här:)

Lördag: vaknade vid halv 12:) åt frukor, hanna åkte hem, åkte till condis och fika med mamma, åkte hem och kolla på tv:) gick och mötte jennifer, va med henne sen kom hanna, johanna, ella, sofie och karl:) vi hade filmkväll:) kolla på stolthet och fördom:) bästa filmen ever! sen spela vi galenpanna och helt hysteriskt!! :) vid halv 12 åkte alla hem tror jag, förutom jennifer och hanna som sov här:)

Söndag: vaknade vid halv 11, hanna åkte hem. åt frukost, jag och jennifer gick ner på byn och umgicks med folk och gick på hockey och så:) vid 4 åkte vi hem till jennifer, sen vid halv 6 hade hon träning, så då åkte jag hem. då blev de bara tvkväll med mamma:)

Måndag: skola, åkte hem, ljusdal, köpte present åt mormor, gick på linnskoll, åkte hem, åkte och gratta mormor och nu sitter jag hemma:) ska snart kolla på svenska hollywoodfruar! så ja vi ses! hade bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0