gud vad jag har kännt mej duktig idag :)

helt varnlig skoldag, åkte hem till johanna och plugga! eller ja, vi han inte plugga så mycket för min syster ringde vid halv 4 och sa att jag skulle hem för vi skulle laga mat. vi lagade kyckling inlindad i ost och bacon:) så åt vi de och cheescaken som vi bakade igår:)  sen åkte jag, johanna, mamma och mormor till gammelmormors grav! så satt vi där och fikade tills de blev mörkt:) sen åkte vi hem så bakade jag cup cakes till elevrådsmötet imorn:) mumms! men ja nu ska jag nog sova snart, eller ja, jag kan vänta tills johanna kommer hem, för hon kommer alldeles strax :) men vi hörs imorn!!



kanske inte dom vackraste! men dom blev jävligt god!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0