borde gå och sova..

men nej. jag är nog uppe ett tag till:) iaf:) idag var skoldagen rätt okej:) först kom några folk och pratade om gymnasieval, sen va de musik, so, lunch, gympa, slöjd. sen efter skolan åkte jag och johanna till ljusdal:) vi skulle hitta praoplats, men ja de gick inge vidare.. men vi ska ringa till ett ställe imorn:) sen när vi hade letat ett tag gick vi och fika, jag köpte en liten plupp till mitt nya hål i örat och sen åkte vi hem:) ikvöll har jag pluggat lite engelska verb tills glosförhöret i morgon. sen har jag och johanna (min syster asså) bakat cheescake:) gött gött! nu sitter jag och dricker te med min familj och känner att jag borde sova. men ja, jag skiter nog i de på ett tag:) men ja iaf. vi ses imorn! ha de bra!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0